reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Štefancová

Jana Štefancová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som blázon, som romantička, som dieťa revolúcie, som žena s veľkým potenciálom, čo čaká na správnu chvíľu, som zvedavá, som živel, som originál :) Zoznam autorových rubrík:  Politikauniverzitazo svetaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Usmievať sa na svet

Jana Štefancová

Usmievať sa na svet

Ahoj! Hneď na úvod prepáč, asi to zase budú litánie,  ale dnes večer okrem riadkov pre teba iné nedokážem. Už zase nevládzem. Nie z učenia, varenia, práce. Z ľudí. Preto som sa dnes rozhodla nezostarnúť. Lebo ak je tá nekonečná a unavujúca nespokojnosť spôsobená vekom, tak asi nikdy nechcem byť staršia.

  • 18. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 015x
  • 0
Teoretici

Jana Štefancová

Teoretici

Nedeľa večer, babské rozhovory... teoretizujeme o láske, vzťahoch, politike... a na koniec vždy dodáme, že sa o tom ľahko hovorí, no ťažko sa to žije:

  • 7. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 063x
  • 68
Ráno

Jana Štefancová

Ráno

Obraz ako v americkom filme. Je ráno, pol desiatej a ja sedím v kaviarni v centre mesta. Pred sebou mám kávu a notebook a citím sa takmer ako by som bola jedna z tých, čo sa rozhodnú živiť perom. Lebo v amerických filmoch (alebo v skutočnej rozprávke J. K. Rowling) by to tak bolo.

  • 11. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 171x
  • 9
O tom, aký vie byť svet zlý

Jana Štefancová

O tom, aký vie byť svet zlý

... a ty si mi povedal, že by som sa mala naučiť chodiť večer po vonku sama. Skúsili ste niekedy niekomu na otázku ´Ako sa máš?´ odpovedať ´Nebezpečne.´? Zvláštne slovo v takej vete, ja viem. Ale opäť, zamysleli ste sa niekedy nad tým, ako sa asi môže dievča alebo mladá žena cítiť večer sama na ulici? To nebezpečne už teraz zrejme sedí. Cíti sa nebezpečne (odvodené od bezpečne, nie od toho, že by bola nebezpečná). Presnejšie, cíti sa byť v nebezpečenstve.

  • 20. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 521x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu