reklama

Taký zlatý a s takou...

Dnes som šla opäť vlakom do hlavného mesta. Dnešný študent sa nacestuje celkom dosť a keď už to prestáva byť zábava a mení sa to na pravidelnú rutinu začne si aspoň všímať ľudí okolo seba. Sedela som v kupé, zo začiatku sama, no skôr než sme stihli vyraziť zo stanice, prisadlo si ku mne jedno dievča a hneď za ňou aj jeden párik. On a ona, v mojom veku, prípadne mladší. On neskutočný fešák, presne môj typ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (199)

... niesol jej tašku, vyložil jej ju ku batožine, potom ju hneď zložil, keď z nej chcela fľašu a opäť ju dal hore. Ona - no, povedzme, že ona môj typ nebola. A nebola by, ani keby som bola na baby :) Vošla do kupé. Niesla len dáždnik, ale zjavne to bola príliš veľká námaha, pretože sa rovno zhodila do sedadla. Povedala mu, že chce piť, ale ani sa nepohla, až kým nemala fľašu pred sebou. On vytrvalo stál a robil, čo jej na očiach videl.

Cestovali sme už asi dve hodiny. Ja za počítačom, nevnímam svet ... no keď som ho vypla a odložila, vidím ako sa baba tvári urazene a hľadí do okna, smerom od frajera. Potom, bez toho, aby sa naňho čo len pozrela, tresla ho rukou po nohe, nemeniac urazený výraz. A on stále nesmierne sladký, nekonfliktný, snaží sa milej mladej spraviť, čo jej na očiach vidí.
Fakt neviem, čím si takého zaslúžila.

Takýto výjav som nevidela po prvý raz. Zazriete chalana a poviete si, že to je presne váš typ. Typ nekonfliktného, dobrosrdečného, múdreho a rozhľadeného chalana, ktorý určite hľadá dievča na podobnej úrovni. A potom si to dievča všimnete. A rozmýšľate, prečo mu stačila takáto.

Asi preto, že dnes nie je veľmi z čoho vyberať. Áno, som dosť kritická k vlastnému pohlaviu, ale jedno-dve dievčatá poznám a myslím, že by to s nami mohlo byť aj lepšie. Vlastne nie s nami, s vami milé baby, vy ktoré si myslíte, aké ste dokonalé, radosť s vami chodiť a vôbec len byť vo vašej blízkosti ... Mali by ste sa nad sebou trošku zamyslieť.

Viete, ja mám tiež rada, keď sa niekto správa ako gentleman, keď mi niekto vyloží vo vlaku kufor, lebo sama často nevládzem ... ale úplne okato niekoho zneužívať, len preto, že on je teraz v stave chvíľkovej závislosti na vás? A pritom sa tváriť, že to je predsa jeho povinnosť !!

Na svete je pritom kopec dievčat, ktoré by si niekoho takého zaslúžili. No ten dlho neprichádza, lebo sa práve zastavil u takej, o ktorej si myslel, že bude stačiť.

A možno až neskoro zistí, že nestačila ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(17.11.2009)

Jana Štefancová

Jana Štefancová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som blázon, som romantička, som dieťa revolúcie, som žena s veľkým potenciálom, čo čaká na správnu chvíľu, som zvedavá, som živel, som originál :) Zoznam autorových rubrík:  Politikauniverzitazo svetaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu