reklama

S chlapom to ide lepšie :)

Nikdy som celkom neporozumela rozmýšľaniu feministiek...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (296)

Mám rada ten pocit byť ženou. Obuť si vysoké opätky, prevetrať sukňu a tváriť sa, že také nežné a elegantné stvorenie na sebe nikdy nemalo nohavice :)

Ženy dnes robia jednu veľkú chybu - chcú byť rovnaké ako muži!! A pritom si neuvedomujú, akú hlúposť robia. Veď ako by sa predsa muž mohol rovnať žene (a tým nemyslím, že jeden je menejcenný ako druhý)? Sme však takí rozdielni.

Žena sa má správať ako žena. Jasné, že nie je nič zlé na tom, ak chodíte do práce v nohaviciach, rovnako ako ani na tom, že si dokážete sama vymeniť žiarovku. Tiež nie je nič hrozné, ak ostane doma s dieťaťom otec a matka ide zarábať. No aj napriek tomu by mal v každej žene ostať ten pocit, tichý hlások niekde pri srdci, ktorý hovorí, že ak nie je na materskej ona, niečo tomu chýba. Pretože pre ženu a pre matku by to mala byť tá najprirodzenejšia vec na svete. A pre chlapa by malo byť stále prirodzené meniť doma žiarovky, otvoriť žene dvere alebo jej pomôcť s kufrom. Všetci vieme, že to dokáže aj žena sama, ale povedzme si to na rovinu - s chlapom to ide lepšie :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nemám rada feministky. Tie ženy sa pripravujú o toľko radostí života. No uznajte - necítite sa dobre, ak vám niekto pomôže do kabáta? Nikto asi nepochybuje, že to dokážete aj sama - ale s chlapom to ide lepšie :)

Takže, milé dámy. Skúste si dnes obuť lodičky. Na poriadne vysokom opätku. Skúste dnes vymeniť nohavice za sukňu. Garantujem vám, že zažijete na vlastnej koži úžasný pocit ženskosti. A najlepšie na tom je, že keď vás tak uvidia páni, akosi to v nich zobudí toho zabudnutého gentlemana. A deň bude hneď krajší ... lebo s chlapom to ide neporovnateľne lepšie :)

Jana Štefancová

Jana Štefancová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som blázon, som romantička, som dieťa revolúcie, som žena s veľkým potenciálom, čo čaká na správnu chvíľu, som zvedavá, som živel, som originál :) Zoznam autorových rubrík:  Politikauniverzitazo svetaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu