reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Štefancová

Jana Štefancová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som blázon, som romantička, som dieťa revolúcie, som žena s veľkým potenciálom, čo čaká na správnu chvíľu, som zvedavá, som živel, som originál :) Zoznam autorových rubrík:  Politikauniverzitazo svetaSúkromnéNezaradené

reklama

univerzita

Úcta k demokracii na Eube

Jana Štefancová

Úcta k demokracii na Eube

Vážite si odkaz roku ´89? Ďakujete Bohu za slobodný svet, ktorý žijeme? Skúste navštíviť Ekonomickú univerzitu a v praxi zažijete, ako vám môžu prednášajúci pred plnými prednáškovými sálami prezentovať výhody komunizmu. A nie len tak naoko, ale pekne - od srdca.

  • 15. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 84
Varíme študenta

Jana Štefancová

Varíme študenta

Pozor!!! Pripravuje sa zásadne na poslednú chvíľu.  (alebo o skúškovom) Fakt, že nadišiel ten správny čas, vyskúšať rokmi a miliónmi študentov overený recept, zistíte podľa celkom jednoduchých a očividných znamení. Ako prvým je veľmi zásadná zmena vášho denného režimu. A zásadná najmä preto, že v dohľadnej dobe už žiadna ďalšia zmena nebude. Odteraz pekne každý deň rovnako.

  • 18. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu