reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Štefancová

Jana Štefancová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som blázon, som romantička, som dieťa revolúcie, som žena s veľkým potenciálom, čo čaká na správnu chvíľu, som zvedavá, som živel, som originál :) Zoznam autorových rubrík:  Politikauniverzitazo svetaSúkromnéNezaradené

reklama

zo sveta

Blaženosť

Jana Štefancová

Blaženosť

V sobotu vyrážame na svah. Počas dva a pol hodinovej cesty cez dva americké štáty sa ja pomaly prebúdzam (dôraz na slovo pomaly) a Joe má po rannej šálke kávy energie za oboch. Neľutujem, že sme zvážili cestu do Maine, ktorý je o ďalší štát a ďalšie dve hodiny ďalej. Ľutujem skôr včerajšie ponocovanie a fakt, že som sa nenarodila ako ranné vtáča.

  • 22. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 441x
  • 2
Roman Holiday

Jana Štefancová

Roman Holiday

Všade samý Fiat 500 a mne to auto stále nechce nikto kúpiť. Ivan ho síce predáva, ale môj status chudobného študenta zo mňa rozhodne nerobí potenciálneho kupca. Ale vráťme sa k Taliansku – je krásne. A tentoraz o kúsok viac ako inokedy – o Rím. Taliani sú tu elegantnejší, prostredie drahšie a exkluzívnejšie, klíma teplejšia ako na severe.

  • 3. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 965x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu